Zonnepanelen

Home Forums Forum over energie Zonnepanelen

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Freerk Mink 6 maanden, 3 weken geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

John Doe
    Bijdrager

Hallo,

wie kan mij vertellen welke zonnepanelen het beste zijn en welke omvormer erbij hoort. Ik wil graag zonnepanelen alleen ik weet nog niet zo goed welke. Ik krijg heel veel informarie van verkopers en die zeggen allemaal dat zij de beste aanbieden. Maar ik dacht hier zitten mensen met ervaring en laat ik eens horen.

Freerk Mink
    Bijdrager

Dag John, er staan aandachtspunten en eisen voor zonnepanelen in document EG 7 in de rubriek “aan de slag”. Belangrijk, naast montagegarantie, is een goede productgarantie, waarbij bij niet goed functioneren binnen de gewenste periode een vervangend product wordt aangeboden. De leverancier en producent moeten hiervoor voldoende degelijk en solvabel zijn. Dit geldt voor zowel omvormers als panelen. Omvormers verschillen ook in opbrengst. Vraag een productsheet op en vergelijk deze met elkaar en de eisen in EG 7.
    Energiek Goutum wil voor de leden afspraken maken met een aantal leveranciers. Meer steun nodig of suggesties ook voor verbetering van EG 7? Stuur een mail naar doegroep@energiekgoutum.nl.
    Freerk Mink

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Scroll to top
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com